Prinselijk leven - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu Prinselijk leven - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

Prinselijk leven

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

10 Juli 2009 | Oostenrijk, Wenen

Na 4,5 uur kwamen we aan in Wenen,de hoofdstad van Oostenrijk. We vonden al gauw een hotel waar de receptionist blijkbaar medelijden met ons had want we betaalde voor 2 nachten de prijs van een 1 persoons kamer!

Na een heerlijk nachtje slapen zijn we richting centrum gegaan en een rondtoer gedaan daar die de hele dag in beslag nam met als hoogtepunt Kasteel Shonebrunn. We zijn ook ff wezen kijken naar de bakermat van de sachertorte,hotel sacher maar de torte was ons te duur. De avond daarna hebben we na kort beraad is Boedapest afgevallen en vervangen door Insbruck en St Anton am Alberg.

We hebben tot nu toe 33 uur in de trein gezeten en nog steeds niks betaald! volgende halte vanaf Insbruck is Bella Italia: Bologna

Groeten uit Insbruck

• 11 Juli 2009 - 13:25

Jan En Jannie:

hey robbin eindelijk kunnen we jou site ook bekijken,want op de laptop ging dat niet. wat hebben jullie al veel gezien zeg. fijn dat jullie het goed naar je zin hebben,nog veel plezier in de alpen

• 11 Juli 2009 - 19:27

Evianne:

Hee Robbin, klinkt goed allemaal! Ik heb op de pagina van Danielle leuke foto's gezien! Nice! Geniet ervan!