hot and cold - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu hot and cold - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

hot and cold

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

13 Juli 2009 | Oostenrijk, Wenen

na 1 dagje Inssbruck zijn we naar St Anton am Arlberg vertrokken. Na een uurtje treinen (easy) kwamen we aan St Anton,waar t zo koud was dat we zelfs een jas aanmoesten,na bij hause gustle te hebben ingecheckt zijn we ff wezen rondlopen en daarna gaan eten en toen terug naar de kamer (niks doen haha) en toen weer eten maar we waren zo vol van de lunch dat we t amper binnenkregen.

Vandaag vroeg opgestaan om t gaan mountainbiken. Want rondlopen en sightseeing is leuk maar we konden wel wat actief doen ergens in deze drie weken dus we hebben 3 uur gemountainbiked en nu zitten we weer in Inssbruck om jullie uptodate te houden.

Het programma in Italie is ook gewijzigd,we gaan nu naar Bologna en dan een tussenstop in Rimini om ff een paar daagjes op t strand te liggen en dan door naar Bari om daar de ferry te nemen naar Griekenland

Dan blijven we een paar dagen in Athene,en dan waarschijnlijk eilandhoppend naar Rhodos en eindbestemming Kos

Mocht dit wijzigen (wat ik niet uitsluit ;) ) dan horen jullie van ons

• 13 Juli 2009 - 14:29

Jannie:

zo lekker sportief bezig 3 uur mountain biken.veel plezier in italie en niet telang bakken hoor.