31 uur vol avontuur - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu 31 uur vol avontuur - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

31 uur vol avontuur

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

18 Juli 2009 | Griekenland, Athene

Op de 14de kwamen we aan in Bologna,waar het 34 graden warm was en vochtig. dat was een heel verschil met Inssbruck maar we paste ons goed aan t klimaat. Ons hotel hadden we dicht bij t station omdat we daar vandaan richting Rimini zouden vertrekken. Na t inchecken hebben we even rondgelopen in de stad,door t oude stadscentrum en de studenten wijk want Bologna is een studentenstad. Na t eten zijn we gaan liggen,we waren best moe na 5 uur treinen. De volgende dag ontbeten en we zijn om kwart voor 2 richting Rimini vertrokken.

Nadat we in de trein kwamen zijn we gaan zitten,maar t was zo druk daar er zelfs mensen in de gang zaten en vrouwen 'vochten' om elk vrij plekje voor hun koffer en met t beroemde Italiaanse temprament is t soort komedie. Maar wij hadden zelf ook geen reservering dus wij belande ook op de gang,gelukkig maar voor een kwartiertje. De trein was zwaar verouderd en de wc was een hel en geen airco!

In Rimini waren we eigenlijk op xoek naar een hostel maar we konden t niet vinden dus weer in een hotel geeindigd in t senioren/jongeren vakantieplek. S'avonds een uit elkaar vallende pizza gegeten en nog wat na gedronken want t nachtleven begon,nou dat hebben we geweten.

We bleken bij ons hotel live entertaiment te hebben recht boven onze kamer!. De zanger ging tot 1 uur denk ik en de muren waren zo dun dat ik de hele avond,dichtslaande deuren,bonkende mensen,sleutels enz heb gehoord net ofdat t in je eigen kamer was.

Dus in plaats van 2 dagen Rimini is het er 1 geworden en stapte we om 11:55 in de trein richting Bari maar meer hierover in part 2