'Tipping in a town in China' - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu 'Tipping in a town in China' - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

'Tipping in a town in China'

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

26 Februari 2010 | Nederland, Culemborg

Helaas klopt t laatste verslag niet meer want ik ben weer thuis,de route van Basel naar Brussel was veel te lang om in 1 reisdag te doen,anders had ik ongeveer 10 uur nonstop (!) in de trein gezeten.

Maar om mn verhaal van Munchen af te maken:

Na mn aankomst om half 2 in Munchen ben ik direct naar t Wombats hostel gelopen wat 5 minuten van Munchen Hbf af ligt en gelukkig hadden ze ruimte zat dus nadat ik mn backpack in mn kamer had gedumpt ben ik Munchen in gelopen en t verbaasde me echt dat Munchen zo'n mooie stad is,veel oude gebouwen en leuke winkelstraten. Ik heb Marienplatz bezocht en vooral veel rond t Munchen Residenz gelopen en na wat t hebben gegeten (ook belangerijk) ben ik terug naar mn hostel gelopen.

Aangezien ik ook nog een gratis drank voucher bij de boeking heb gekregen,heb ik ff de Wombar bezocht en toevallig waren de Olympische Spelen op TV dus ik was er even blijven kijken hoe Linsay Vonn onder andere crashde,maar na dit evenement ben ik ff blijven hangen en door Vonn's crash raakt ik in gesprek met een Amerikaans koppel die een 'rondje Duitsland' aan t doen waren en aangezien er niet veel mensen in de bar waren kwamen er al gauw meer mensen bij zitten en binnen een uur hadden we de hele wereld in gesprek met elkaar. We hadden 1 Duitser,1 Nederlander,1 Ier,2 Amerikanen en 1 Chinees en dit ging door tot ongeveer 12 uur en toen vond ik t best.

De volgende dag ben ik om half 10 de trein ingestapt richting Basel maar toen ik mn info nakeek van de DB helpdesk kwam ik erachter dat t onmogelijk om Basel en uberhaupt Brussel te bezoeken in 3 dagen tijd dus ik pulled the plug op mn oorspronkelijk plan en besloot Mannheim over te slaan en rechtstreek naar Frankfurt Flughafen te gaan,daar had ik gelukkig een reservering kunnen regelen voor de ICE richting Utreg om kwart voor 5 en om half 9 was ik weer aan de dijk,helaas heb ik mn Interrail moeten inkorten maar ik kom in Munchen misschen deze zomer terug en Basel zeker ook dus er is nog niks verloren

De volgende reis staat ook weer gepland en deze keer staan deze landen bekend om de Guinness,Temple Bar en t andere om George Best en The Troubles en de Titanic

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robbin

Actief sinds 23 Maart 2009
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 34896

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 20 September 2015

Robbin goes Walkabout

08 Maart 2011 - 07 Maart 2012

Down Under by any means

14 Augustus 2010 - 04 September 2010

Interrail Artic style

13 Juli 2010 - 18 Juli 2010

Crossing Border tour

19 Februari 2010 - 25 Februari 2010

Wintersport Interrail

03 Juli 2009 - 23 Juli 2009

Interrail 2009

Landen bezocht: