International Thinghy weekend part II - Reisverslag uit Braunfels, Duitsland van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu International Thinghy weekend part II - Reisverslag uit Braunfels, Duitsland van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

International Thinghy weekend part II

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

16 Augustus 2010 | Duitsland, Braunfels

Gisteren gaven ze helaas in Braunfels en in heel Hessen slecht weer op,dus Micheala en ik besloten na t ontbijt om naar t wiskunde museum in Giessen te gaan,t is net zoiets als Nemo maar dan kleiner.

We zijn rond 12 uur richting Braunfels gereden om daar de trein te pakken richting Giessen,maar toen we aankwamen regende t echt pijpenstelen. Dus we hebben ff gewacht en toen maar door de regen gelopen.

Het museum was zowel intressant als boeiend,en we hebben er van 1 tot 7 rondgelopen. Micheala was hier geen onbekende want ze heeft hier 3 jaar gewerkt als manusje van alles. Ondanks de regen hebben we toch nog een leuke dag gehad en nadat we bij Micheala thuis een XL pizza naar binnen toen hadden geschoven,ging de tijd snel en aangezien Micheala moest werken vandaag zijn we rond 2 uur naar bed toe gegaan.