Back at My Place... - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu Back at My Place... - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

Back at My Place...

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

09 September 2011 | Australië, Adelaide

Vrijdagochtend was het tijd om Ignacio weer te ontmoeten,we hebben een hele tijd zitten praten op Brisbane's Southbank en daarna zijn we gaan lunchen in Fortitude Valley,de Chinatown van Brisbane maar daarna hebben we afscheid genomen want Ignacio moest naar z'n Engelse les.

Die zelfde Vrijdag kwam ik erachter dat Australie tegen Thailand zou spelen in Brisbane in een kwalificatie wedstrijd voor Brazilie 2014,dus nadat ik Ignacio had ontmoet heb ik een kaartje gekocht. De wedstrijd was echt intresant,want Thailand kwam voor met 1-0 door een geweldige goal en dat was ook de ruststand. Helaas tegen de verhouding won Australie uiteindelijk met 2-1.

Zaterdag's heb ik voornamelijk langs de Southbank gelopen en de voorbereidingen gekeken voor het vuurwerk die zelfde avond,dat is namelijk het begin van het Brisbane Festival. S'avonds ben ik samen met m'n kamergenoot uit Schotland,Stewart naar de hostel BBQ gegaan,en we hadden perfect uitzicht op het vuurwerk. Diezelfde avond hebben Stewart en ik nog zitten praten met 3 meiden uit Engeland,Ierland en Japan maar ik moest vroeg naar bed want m'n vlucht vertrok om half 7 naar Adelaide.

Na een vlucht van 2,5 uur kwam ik om 9 uur (Zuid Australische tijd) aan in Adelaide,nadat ik een shuttle bus had gepakt,kwam ik voor de derde keer (!) aan in het Myplace hostel.

En Christa had me totaal niet verwacht en verwelkomde me met open armen,en blijkbaar blijven mensen me achtervolgen ;) want wie checkt er in een half uur na me,Chris m'n kamergenoot uit Townsville.

Zondags heb ik opzich niks intresants gedaan in Adelaide. Maandag's ben ik naar werk gaan zoeken,maar het ging niet makkelijk maar meer over dat later.

Die zelfde avond was het weer open mic night in de Grace Emily en Chris en ik zijn er gebleven tot 12 uur en genoten van alle soorten muziek.

Dinsdag's ben ik bij auto dealers en alle andere soorten magazijnen langs gegaan ofdat ze mensen nodig hadden,maar geen succes.

Woensdag ben ik weer naar Hahndorf gegaan,samen met Chris en een backpacker uit Hongkong. We hebben weer genoten van alles wat Duits is! We hebben ook geprobeerd te liften terug naar Adelaide maar dat was geen succes,misschien omdat we 50 meter van de busstop stonden haha.

Donderdag weer geprobeerd om magazijnwerk te zoeken,maar ik kreeg overal hetzelfde antwoord.

Vrijdag heb ik besloten om (tijdelijk) m'n zoektocht naar werk te stoppen en ik heb me Vrijdag ingeschreven voor een Conservation Volunteer project voor 10 dagen op Kangeroo Island dat start op Maandag,samen met Chris gaan we 10 dagen werken in de Nationale Parken daar. Ben ik toch van de straat af niet waar! Gisteravond zijn Chris,ik en onze Franse kamergenoot uitgegaan in Adelaide,in het Belgian Beer Cafe. En het was reuze gezellig!

Gisterenavond is ook de Rugby World Cup begonnen in Nieuw Zeeland,dus ik denk dat ik dit weekend naast het Engelse voetbal een wedstrijd gaat kijken hier in Adelaide.

  • 11 September 2011 - 13:06

    Oma :

    zo wereld reiziger ben je het niks doen nog niet zat maar je hebt wel veel tevertellen als je terug bent danielle gaat morgen ook beginnen bij een nieuwe baan ook weer bij een plus in UTRECHT nou lieve jongen geniet nog maar wij zijn weer op de hoogte xxxxxxoma

  • 12 September 2011 - 15:43

    Hetty:

    Volgens mij moet je gewoon solliciteren als gids of reisleider van de stad Adelaide of zo, dat kun jij als geen ander....
    succes op Kangeroo Islands
    gr Hetty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

Down Under by any means

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2012

The city that never sleeps...

16 Februari 2012

Enter the dragon...

08 Februari 2012

Its the Final Countdown

31 Januari 2012

Saying goodbye is never easy

25 Januari 2012

'Love games' in Melbourne
Robbin

Actief sinds 23 Maart 2009
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 34892

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 20 September 2015

Robbin goes Walkabout

08 Maart 2011 - 07 Maart 2012

Down Under by any means

14 Augustus 2010 - 04 September 2010

Interrail Artic style

13 Juli 2010 - 18 Juli 2010

Crossing Border tour

19 Februari 2010 - 25 Februari 2010

Wintersport Interrail

03 Juli 2009 - 23 Juli 2009

Interrail 2009

Landen bezocht: