De eerste dagen in Flachau - Reisverslag uit Flachau, Oostenrijk van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu De eerste dagen in Flachau - Reisverslag uit Flachau, Oostenrijk van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

De eerste dagen in Flachau

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

22 Februari 2010 | Oostenrijk, Flachau

Na 16 uur in de trein te hebben gezeten,kwam ik ongeveer te gelijkertijd aan in Radtstad als de rest van de familie in de bus. Nadat ze me hadden opgepikt zijn we naar t apppartement gegaan. Iedereen was doodop en we hebben t die dag ook niet laat gemaakt.

Op Zondag zijn we met z'n allen omhoog gegaan bij Flachauwinkl,ik had alleen een voetgangers pas dus ik kon maar op 1 gedeelte blijven van de piste. Nadat hun 2 uurtjes hadden geskied hebben we ff gedronken op t terras en om 2 uur hebben we wat gegeten. Er kwam helaas voor Thijs,Lida,Daan en ik een andere afloop aan de dag. De Skibussen rijden niet alllemaal volgens schema dus we hebben staan wachten voor zeker een uur en toen zijn we opgepikt door de bezemwagen van Burggraaf BV uit Hagestein en die heeft ons terug gebracht. Die zelfde avond hebben ook heerlijk gegourmet en na t schaatsen van de Dames in Vanvouver ging voor mij t lichtje uit.

Vandaag hebben Daan en ik een rustdag gehad,we hebben veel gelopen en niks gedaan. Vanavond gaan we rodelen dus daar horen jullie binnenkort meer over

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robbin

Actief sinds 23 Maart 2009
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 35084

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 20 September 2015

Robbin goes Walkabout

08 Maart 2011 - 07 Maart 2012

Down Under by any means

14 Augustus 2010 - 04 September 2010

Interrail Artic style

13 Juli 2010 - 18 Juli 2010

Crossing Border tour

19 Februari 2010 - 25 Februari 2010

Wintersport Interrail

03 Juli 2009 - 23 Juli 2009

Interrail 2009

Landen bezocht: