gia soe uit Kos - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu gia soe uit Kos - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

gia soe uit Kos

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

21 Juli 2009 | Griekenland, Kos

Met nog 2 of 5 dagem te gaan hier op Kos,waar het gisteren 40 graden was en dat zal zelfs nog oplopen denk ik. Nadat we Pireaus hadden verlaten om 7 uur,zaten we 13 uur op de boot,we hebben wel even geslapen maar daar kwam weinig van door baby's,pratende mensen enz.

We kwamen aan op Kos om 5 uur ochtends,als we de boot op Zaterdag hadden gepakt hadden om half 11 aangekomen maar goed. Dan staan je daar met je koffers en elke taxi die voorbij kwamen was gereserveerd dus wij gingen als laatste weg uit de haven. We hadden van Mara doorgekregen dat de Seaside appartementen dichtbij de haven lagen dus daar zijn we eerst naar toe geweest,maar die was dicht dus we zijn even verder gelopen en toen sprak een man ons aan ofdat we een hotel zochten,nou eigenlijk hadden wij er 1 nodig dus gelukkig konden we daar slapen tot Donderdag/Zondag.

Gisteren zijn we met de half slapende Gogo groep (uitgaan) naar Paradise Beach geweest en daar op t strand gelegen van 12 tot 5 en toen wat gegeten en toen naar bed toe gegaan,daan was niet helemaal fit van vorige nacht.

Maar eerst nog even over Athene....

Na Vrijdags jullie op de hoogte gehouden waar we zaten,zijn we zaterdags naar Acropolis geweest,gelukkig gingen we ochtends want t was 35+ in Athene en dan is een heuvel oplopen soort survival of the fittest ;),Acropolis was geweldig om te zien want ze zijn daar nog steeds bezig aan het restaureren sinds 1983!. Na Acropolis zijn we even wezen eten en drinken want we waren op van de tocht van boven en beneden. Na Acropolis zijn we na Pireaus toe gegaan om de ferry te boeken voor Zondag.

Op Zondag ochtend zijn we richting t olympisch dorp gegaan van de Spelen van 2004,maar wat we aantroffen was een spookstad en t was zeker gekkenwerk want t was 40 graden en wij liepen daar met om ons heen allemaal witte gebouwen,we konden amper rondkijken. Na dit sightseeing zijn we richting de boot vertrokken,en de rest daarvan lees je hierboven

• 21 Juli 2009 - 11:13

Jan En Jannie:

aan zon geen gebrek zo te lezen .zijn jullie rood of bruin?leuk om weer een berichtje te lezen,nu nog even spannend of je een vlucht op tijd kan boeken,groetjes we horen nog wel of het vrijdag of zondag wordt.