Ik was iets vergeten....... - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu Ik was iets vergeten....... - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

Ik was iets vergeten.......

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

24 Juli 2009 | Griekenland, Kos

In al m'n samenvattingen van de reis ben ik het verslag van Kos vergeten haha

Nadat we Maandag ochtend een hotel hadden gevonden in Kos Stad,zijn we met reisleidster Mara naar Paradise Beach toe gegaan. We waren in ons hotel om half 7 ofzo dus we hebben tot 11 geslapen en toen moesten we om 12 uur Mara ontmoeten op t Dolfijnen plein in Kos Stad,want daar stond de bus richting Paradise Beach.

Daar aangekomen duurde t even voordat Mara er was,maar Daan ontmoete Mara weer na 3 weken weg te zijn geweest. Die hebben wat bijgepraat,terwijl we wachten op de bus. Iedereen stapte in de bus,als een soort zombie. De meesten waren uitgegaan tot 5 uur en dan moet je weer een bus hebben om 12 uur,ze hadden t net zwaar als ons haha

Bij Paradise Beach aangekomen hadden we mooi uitzicht op de omringende eilanden en t was mooi strand maar met 40 graden (!) is t zand niet zo prettig. Daan en ik lagen bij 2 reisleidsters (Mara en 1 van Xtravel) en 1 barmeid van de Nederlandse bar in Kos stad,we hebben van 1 uur tot 5 uur op t strand gelegen,je moest goed insmeren want je verbrande gauw in de zon.

We zijn die dag gelijk goed bruin geworden,ik was zelf verbrandt.

Dinsdags hebben we weinig gedaan,gezien de aankomsttijd op Maandag. We hebben S'middags op t strand gelegen en wat gegeten en dat was het...

Woensdag zijn we met Mara op een 'Lazy cruise' gegaan,waar we drie eilanden zouden bezoeken en met BBQ aan boord.

De boot vertrok om half 10 uit de haven van Kos richting Pserimos,Kalymnos en Porthia. Na 2 uurtjes konden de mensen die wilde zwemmen bij Pserimos vanaf de boot duiken,snorkelen enz. T was zeer leuk om t zien,iemand had zelf een inktvis gevangen. Bij Kalymnos konden we van boord om een sponzen fabriek te bezoeken,die snijden ze weg van de bodem en door een productie proces worden ze klaar gemaakt voor de verkoop,erg intresant!

Op Porthia konden we weer zwemmen maar nu vanaf t strand van dit kleine havendorpje. Ik ging niet zwemmen want ik was redelijk verbrand op Maandag. Maar doordat ik niet ging zwemmen kwam ik in gesprek met een meid uit Amstelveen,we hebben gepraat over onze reis,werk,kredietcrisis,reizen in het algemeen. en dan vliegt een uur zo voorbij.

Donderdags was het vertrekdag,maar niet zo intresant om daar over te schrijven.

Dit was (voorlopig) m'n laatste verslag op deze site. Bij de volgende Interrail of andere reis ga ik misschien t zelfde doen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robbin

Actief sinds 23 Maart 2009
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 34919

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 20 September 2015

Robbin goes Walkabout

08 Maart 2011 - 07 Maart 2012

Down Under by any means

14 Augustus 2010 - 04 September 2010

Interrail Artic style

13 Juli 2010 - 18 Juli 2010

Crossing Border tour

19 Februari 2010 - 25 Februari 2010

Wintersport Interrail

03 Juli 2009 - 23 Juli 2009

Interrail 2009

Landen bezocht: