International Thinghy weekend - Reisverslag uit Braunfels, Duitsland van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu International Thinghy weekend - Reisverslag uit Braunfels, Duitsland van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

International Thinghy weekend

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

16 Augustus 2010 | Duitsland, Braunfels

Nadat ik om vrijdag middag om 4 uur van m'n werk vertrok was eindelijk m'n vakantie aangebroken.

Gisteren morgen ging om half 7 de wekker om de kwart voor 8 ICE te pakken richting m'n eerste bestemming: Braunfels. Nadat Micheala vorig weekend bij mij was,ging ik nu de andere kant op. Na bijna 4 uur in de ICE te hebben gezeten,moest ik overstappen in Bonn,en na een kwartier wachten ging ik lsngzaam richting Braunfels.

En na bijna anderhalf uur kwam ik aan in Wetzlar,waar Micheala me zou afhalen. Nadat we elkaar hadden ontmoet heeft ze me de oude stad en kathedraal van Wetzlar laten zien. Wetzlar is in Duitsland ook bekend als 'klein Turkije' omdat er heel veel Turkse mensen wonen. Nadat we m'n spullen bij haar thuis hadden gedropt zijn we richting Weilburg gefietst In Weilburg hebben we t oude kasteel bezocht,wat trouwens een aanrader als je in de buurt bent.

En om 8 uur zijn we terug gegaan,we zijn langs riveren,spoorrails,wegen enz terug gefietst,en na wat spagetti te hebben gegeten,zijn we na wat te hebben gepraat rond 3 uur na bed toe gegaan.

Binnenkort meer over dag 2 in Braunfels

• 16 Augustus 2010 - 06:54

Daan:

Ha Brother!

Leuk dat je aangekomen bent..pa en ma vroegen al naar je gister haha..

ze zijn ook aangekomen, hadden een goed hotel alleen het weer was nog niet zo denderend!

Veel plezier nog daar en doe Micheala de groeten!

X

• 16 Augustus 2010 - 09:33

Hetty:

veel plezier met je nw vakantie avontuur, we gaan je volgen....

wij arme achterblijvers gaan maar weer verder met ons werk

• 16 Augustus 2010 - 19:01

Oma:

ik heb het gelezen dat is heel leuk hoor ik blijf je volgenhet is een hele belevenis kusjes van omaveel plezier