Deja vu op Frankfurt Hbf - Reisverslag uit Braunfels, Duitsland van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu Deja vu op Frankfurt Hbf - Reisverslag uit Braunfels, Duitsland van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

Deja vu op Frankfurt Hbf

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

29 Augustus 2010 | Duitsland, Braunfels

Na Lubeck ben ik m´n reis vervolgt richting Stuggart maar toen ik rond 1 uur m´n mobiel aanzetten (was bijna leeg,moest batterij sparen) zag ik dat ik 3 oproepen had van een onbekend nummer,ik wist gelijk dat het Micheala was. Na een uur belde Micheala met de mededeling dat ze dit weekend niet in Stuggart verbleef,maar gewoon in Braunfels.

Na dit bericht moest ik gelukkig niks wijzigen en ben ik in Frankfurt Hbf uitgestapt,na een uur te hebben gewacht kwam Micheala aanlopen en ongeveer een kwartier later zaten we weer in de trein richting Braunfels.

Vrijdags hebben we niet veel meer gedaan,allebei moe van werk en reizen.

Deze zaterdag hebben we de hele dag op de fiets gezeten want we zijn van Braunfels richting Limburg (stad in Hessen,niet de provincie) gereden,een dagtocht van 130 kilometer heen en terug,maar het was op een paar regendruppels goed weer en we hebben heel wat gezien,van kastelen tot burchten,en van kerken tot bisdommen. Na deze mammoet tocht hebben we wat gegeten en vrij vroeg gaan slapen.

En nu zit ik hier te schrijven op m´n reisdagboek en morgen ga ik met Micheala mee naar Stuggart en dan door naar Munchen en misschien wel de Alpenlanden

  • 29 Augustus 2010 - 14:05

    Jan En Jannie:

    hey robbin je mag nog wel een week vakantie opnemen om uit te rusten poeh poeh 130 km fietsen gaat niet in je koude kleren zitten,veel plezier in munchen en wij hopen jou vrijdag weer te zien gr pa en ma.

  • 29 Augustus 2010 - 15:33

    Oma:

    ik zie wel dat je een leuk weekend gehad hebtje bent het fietsen nog niet verleerd grote af standen nog een fijne week de laatste xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robbin

Actief sinds 23 Maart 2009
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 35072

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 20 September 2015

Robbin goes Walkabout

08 Maart 2011 - 07 Maart 2012

Down Under by any means

14 Augustus 2010 - 04 September 2010

Interrail Artic style

13 Juli 2010 - 18 Juli 2010

Crossing Border tour

19 Februari 2010 - 25 Februari 2010

Wintersport Interrail

03 Juli 2009 - 23 Juli 2009

Interrail 2009

Landen bezocht: