Dagdromen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu Dagdromen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

Dagdromen

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

04 Juli 2009 | Denemarken, Kopenhagen

Vandaag kwamen we met een half uur vertraging aan op Kopenhagen Centraal,we hadden onze reis gedeeld met een familie uit zweden,dus gelukkig kon er niemand meer bij. Nadat we t station hadden verlaten hebben we de toeristen info opgezocht.

Daar aangekomen waren we hotels/hostels aan t doorzoeken en we probbeerde t hotel t minst ver van t station en we hadden jackpot! ze hadden een kamer,hoeveel geluk kan je hebben als je op de bonnefooi gaat. nadat onze backpacks hadden gedropt zijn we half slapend de stad ingelopen en veel gezien en ook nog een boottour gedaan maar t leek wel ofdat we 50 waren want we hebben zelf een middagdutje gedaan.

Morgen staat op t programma Berlijn,ALS we dat halen horen jullie daar van ons weer

• 05 Juli 2009 - 06:30

Jan En Jannie:

wat lezen we nu,kregen jullie ook al slaap smiddags,zo zie je maar de appel valt niet ver van de boom.veel plezier nog verder.gr de( fitte)vijftigers.