Spandau problemen - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu Spandau problemen - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

Spandau problemen

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

09 Juli 2009 | Duitsland, Berlijn

nadat we rond half 11 uit Berlijn waren vertrokken voor een 7 uur durende treinrit richting Duitslands hoofdstad Berlijn. We hebben ook iets unieks meegemaakt want onze trein ging mee op de ferry vanaf puttgarden. Na puttgarden zijn we in Lubeck overgestapt op weg naar Buchen ergens in de middle of nowhere en toen 4 uur richting berlijn.

We kwamen daar rond half 7 aan en zie dan maar een hostel-hotel te vinden. gelukkig door de goede service van de toeristeninfo vonden we er in Potsdam Platz. Nadat we goed waren uitgeslapen hebben we een stadstoer gedaan langs de Reichstag,Holocaust memorial enz. We hadden heel Berlijn gezien in 6 uur en toen maakte we plannen om de volgende ochtend richting Praag te gaan.