een totaal andere wereld - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu een totaal andere wereld - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

een totaal andere wereld

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

09 Juli 2009 | Tsjechische Republiek, Praag

Na Berlijn vaarwel te hebben gezegd gingen we met de Eurocity richting Praag in t voormalige Oostblok. We kwamen helaas niet aan op t hoofdstation maar in een buitenwijk en zelfs ik voelde me daar niet veilig,

nadat we de metro hadden gepakt richting t centrum vonden we al gauw een hotel. Ik vond t een goed idee of ff rond t lopen maar dat resulteerde in een uur verdwaald zijn haha. Nadat de taxi ons had terug gebracht naar ons hotel,zijn we nog ff wezen eten maar dat was niet onze stad dus we gingen maar verder naar prinselijk wenen

• 09 Juli 2009 - 19:35

Hetty:

Hey Robbin en Danielle natuurlijk. Handig dat Danielle je mail adres doorgaf anders kunnen we natuurlijk niet reageren!!
    Wat gaan jullie snel zeg, als ik de ene stad in mijn hoofd heb, zijn jullie alweer in de volgende.
    Wenen is prachtig (en duur) dat verschil ga je wel merken met Boedapest, daar kun je het dubbele drinken/eten voor hetzelfde geld (tenminste 10 jaar geleden) In Wenen vond ik Schloss Schoenbrun geweldig en in Boedapest zijn we ooit in een badhuis geweest, vrouwen en mannen gescheiden, maar daarna heb ik mijn wrat nooit meer terug gezien, dus het helpt!!

We blijven jullie volgen. Goede reis en niet verdwalen ok?