Deja vu in Kopenhagen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu Deja vu in Kopenhagen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

Deja vu in Kopenhagen

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

16 Augustus 2010 | Denemarken, Kopenhagen

Vandaag zijn we opgestaan om half 7 omdat Micheala de trein moest halen naar Frankfurt. T ontbijt hadden we gisteren al klaargemaakt dus we waren op tijd op t station.

Na een overstap in Wetzlar gingen we richting Frankfurt Hauptbahnhof. Helaas moesten we om 9 uur afscheid van elkaar nemen,zij ging naar t werk en ik ging door met mn Interrail.

Ik kon gelukkig een vroege trein pakken naar Hamburg Hauptbahnhof,omdat tie 15 minuten vertraging had. Helaas was t druk in de trein dus ik heb maar de 3 uur durende rit gezeten in de Bordbistro.

Aangekomen in Hamburg kon ik vrijwel direct de ICE pakken richting Kopenhagen waar ik nu ben.

Het is een lange dag geweest met veel reizen maar morgen ben ik hier al weg want morgenochtend om 19 over 10 heb ik de X2000 richting Stockholm om langzaam maar zeker richting Finland te gaan.

Hilsener fra Kobenhavn

• 18 Augustus 2010 - 06:35

Danielle:

Ha rob!en in stockholm aangekomen?mooie stad?goed naar je zin verder?xx