Drama in Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu Drama in Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

Drama in Stockholm

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

18 Augustus 2010 | Zweden, Stockholm

Gisteren ben ik om 19 over 10 vertrokken uit Kopenhagen maar alles ging niet zoals moest gaan.

Het begon met de X2000 die vervangen werd met een normale trein,daardoor konden we pas in Malmo overstappen op de X2000 en toen hadden we al 10 minuten vertraging.

De treinreis Kopenhagen-Stockholm duurt normaal 5 en half uur nu duurde die 6 uur doordat we veel vertraging hadden en die niet konden goedmaken tijdens de reis.

In Stockholm aangekomen was t eerste plan om een hostel te vinden,maar na 4 a 5 hostels te hebben bezocht in de stromende regen,en die allemaal vol waren (niet verrassend rond dat tijdstip maar was t proberen waard),heb ik een hotel moeten nemen dichtbij Stockholm Central.

Vandaag ga ik in ieder geval t Vasa museum bezoeken en wat sightseeing doen en waarschijnlijk vertrek ik vanavond per ferry naar Turku of Helsinki in Finland omdat de hotel/hostel situatie hier niet zou veranderen.

• 18 Augustus 2010 - 08:45

Danielle:

Wat vervelend dat het ff tegenzat..zeker als het regent!Maar op je locatiedingetje te zien is het vandaag lekker warm?! Morgen weer regen dus ga maar gauw verder haha..wel lekker geslapen? Goed ontbijt?

X

• 18 Augustus 2010 - 10:27

Hetty:

Tsja treinen hebben wel eens vertraging.... Alleen liever niet op vakantie. Op naar Rovamini (kerstman) ????

Veel plezier en bon voyage.