Sightseeing Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu Sightseeing Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

Sightseeing Stockholm

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

18 Augustus 2010 | Zweden, Stockholm

Vanochtend ben ik als eerste naar Tallink Silja boeking desk geweest in de bus centrale in Stockholm en ik had geluk,er was nog plek op de ferry van Stockholm naar Helsinki dus ik heb gelijk geboekt.

Helaas voor mij begint het boarden al rond 3 uur dus ik had helaas geen tijd meer om t Vasa museum te bezoeken maar in plaats daarvan heb ik Gamla Stan en Skeppsholmen bezocht.

Vanochtend na t ontbijt ben ik rond 10 uur richting Gamla Stan gegaan,en daar heb ik t Kungliga Slottet,Stadshuset en t Riddarholmskyrkan bezocht oftewel voor de niet Zweden onder ons: Het Zweeds paleis,het stadhuis en de Riddarholmen kerk

En ik heb ook de wisseling van de wacht gekeken voor t Kungliga Slottet,wat heel erg indrukwekkend is.

Maar helaas zit over een half uur m'n tijd hier in Stockholm erop en vertrek ik voor een 16 uur durende ferry tocht op de Silja Serenade richting de 'Baltische Dochter'

• 18 Augustus 2010 - 12:20

Danielle:

Pffff 16 uur? Hoelaat kom je aan? Succes..hoop voor jou dat het niet zo'n we-slapen-in-de-kou-op-het-dek ervaring wordt als wij vorig jaar hadden haha ;)

Have fun!

X

• 18 Augustus 2010 - 14:50

Jan En Jannie:

hey robbin wij zijn weer thuis en blij om je berichtjes te lezen want dan weten wij weer waar je zit.veel plezier op je reis verder.we kijken uit naar je volgende bericht gr pa en ma .

• 19 Augustus 2010 - 16:26

Oma:

ik wens je een fijne reis het zou mij te lang zijnveel mooi weer xxx