'We are family' Part II - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu 'We are family' Part II - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

'We are family' Part II

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

19 Augustus 2010 | Finland, Helsinki

Aangekomen bij t toeristenburo kreeg ik weer de vervelende mededeling dat alle hostels vol zaten dus t werd weer een hotel,Hotel Arthur genaamd dicht bij t trein station.

Na m'n bagage te hebben achtergelaten,ben ik t centrum ingelopen en heb de Lutheran Kathedraal,de kerk in de rots,en natuurlijk Suomenlinna bezocht,in Suomenlinna heb ik de meeste tijd vandaag doorgebracht,met z'n vele gebouwen,militaire bezichtigingen enz enz,echt een aanrader als je Helsinki een keer bezoekt.

Helaas kan ik in Helsinki maar 1 nacht blijven,alles zit vol hier voor t weekend,dus morgen vertrek ik naar Lapland en de hoofdstad van Lapland Rovaniemi,een rit van 7 uur maar Helsinki is t zien in een dag dus waarom langer blijven?

• 20 Augustus 2010 - 06:52

Hetty:

Robbin ga je niet een beetje te snel..... Je moet niet alles voorbij reizen hoor (tip van je tante, die heeft daar ervaring mee)
    Als de hostels vol zitten ga je weer door want hotels zijn duurder! Zuinig??? (haha) In ieder geval ga je vandaag denk ik de poolcirkel over en dan wordt het 's nachts niet meer donker. Dat ga je mooi vinden.

gr hetty

• 21 Augustus 2010 - 08:04

Jan En Jannie:

poeh poeh wat een tempo je hebt vakantie he,jammer dat alle hostels vol zitten ,maar geef de moed niet op het gaat vanzelf een keer meezitten.nou nog veel plezier en we horen weer van je.

• 23 Augustus 2010 - 17:54

Henrie:

fijne reis en kijk goed uit