Dag 1: Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu Dag 1: Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

Dag 1: Dublin

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

13 Juli 2010 | Ierland, Dublin

Nadat ik om half 10 uit Culemborg was vertrokken,om de huldiging massa voor te zijn,kwam ik iets voor 11en aan op Schiphol. En alles verliep volgens plan dus rond 10 over half 1 was ik in de lucht richting Dublin.

Na aangekomen te zijn in Dublin,moest ik ff t hostel opzoeken en dat ging niet gemakkelijk want ik was er namelijk 6 keer voorbij gelopen (stomme luifel).

Na te hebben ingecheck ben ik Dublin rond gelopen,langs de Temple Bar district en een stuk Trinity College. Morgen ga ik wat meer verkennen of misschien wel een Clifs of Moher tour doen.

Greetings from Dublin

• 13 Juli 2010 - 21:40

Danielle:

Ha big brother!haha ik zie je er al lopen en 1x en 2x en 3x enz :D maar gelukkig heb je het gevonden!leuke eerste indruk?ook snel internet gevonden zie ik?!goed hotel?kus

• 14 Juli 2010 - 06:44

Hetty:

next time just ask where the hostel is?
    Maar goed je hebt het gevonden.
    Ik zie dat je prachtig weer hebt in Dublin, als je hier zit te zweten bij meer dan 30 gr. dan zou je er bijna jalours op zijn.
    Veel plezier en doe voorzichtig.
    gr Hetty

• 14 Juli 2010 - 08:41

Jannie:

hey robbin fijn dat je goed bent aangekomen.wordt het niet eens tijd voor een nieuwe bril,6 keer is wel erg veel he.nou nog veel plezier en tot horens, gr pa en ma