What goes on tour,stays on tour Part II - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu What goes on tour,stays on tour Part II - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

What goes on tour,stays on tour Part II

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

19 Juli 2010 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Na afloop van de wedstrijd hebben we de bus teruggenomen naar t centrum en na ff wat gegeten te hebben ben ik terug gegaan naar t hostel

Daar aangekomen kwam ik Macy weer tegen,een amerikaanse meid die eigenlijk met me naar de FC United wedstrijd had gegaan.

Na een tijdje t hebben gepraat over wat we allebei die dag hadden gedaan,zijn we in de keuken gaan zitten en t werd langzaam drukker want onze hostel eigenaar William vond t namelijk tijd om met iedereen die in t hostel was te gaan stappen in Belfast. T begon met t indrinken,de Corona's en de whiskey kwamen tevoorschijn en om 8 uur verlieten we met 4 Canadezen,4 ozzie's,1 spanjaard,en 3 amerikanen en ik naar Lafferty's in Belfast. We hoefde niet te betalen want William kende de eigenaar persoonlijk!

Na een vrij wilde avond waar ik niet alle details van vrijgeeft ;) zijn Macy,ik en een meid uit Canada om 2 uur weer richting hostel gelopen,na wat t hebben nagepraat in de keuken zijn we om haf 3 naar bed toegegaan.

De volgende ochtend stond in t teken van vertrek naar Nederland,om 11 uur ben ik richting t Europe Bus centre gelopen om de bus richting vliegveld te pakken. Op t vliegveld kwam ik nog 1 van m'n hostelgenoten tegen die richting Edingburgh vertrok.

Om 14:35 UK tijd zat ik in de lucht en om 5 uur NL tijd landen ik weer op Schiphol.

En zo kwam er een einde aan 1 van de leukste trips die ooit gemaakt heb en ik ga zeker nog een keer terug naar Ierland en Belfast!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robbin

Actief sinds 23 Maart 2009
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 35094

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 20 September 2015

Robbin goes Walkabout

08 Maart 2011 - 07 Maart 2012

Down Under by any means

14 Augustus 2010 - 04 September 2010

Interrail Artic style

13 Juli 2010 - 18 Juli 2010

Crossing Border tour

19 Februari 2010 - 25 Februari 2010

Wintersport Interrail

03 Juli 2009 - 23 Juli 2009

Interrail 2009

Landen bezocht: