What goes on tour,stays on tour Part II - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu What goes on tour,stays on tour Part II - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

What goes on tour,stays on tour Part II

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

19 Juli 2010 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Na afloop van de wedstrijd hebben we de bus teruggenomen naar t centrum en na ff wat gegeten te hebben ben ik terug gegaan naar t hostel

Daar aangekomen kwam ik Macy weer tegen,een amerikaanse meid die eigenlijk met me naar de FC United wedstrijd had gegaan.

Na een tijdje t hebben gepraat over wat we allebei die dag hadden gedaan,zijn we in de keuken gaan zitten en t werd langzaam drukker want onze hostel eigenaar William vond t namelijk tijd om met iedereen die in t hostel was te gaan stappen in Belfast. T begon met t indrinken,de Corona's en de whiskey kwamen tevoorschijn en om 8 uur verlieten we met 4 Canadezen,4 ozzie's,1 spanjaard,en 3 amerikanen en ik naar Lafferty's in Belfast. We hoefde niet te betalen want William kende de eigenaar persoonlijk!

Na een vrij wilde avond waar ik niet alle details van vrijgeeft ;) zijn Macy,ik en een meid uit Canada om 2 uur weer richting hostel gelopen,na wat t hebben nagepraat in de keuken zijn we om haf 3 naar bed toegegaan.

De volgende ochtend stond in t teken van vertrek naar Nederland,om 11 uur ben ik richting t Europe Bus centre gelopen om de bus richting vliegveld te pakken. Op t vliegveld kwam ik nog 1 van m'n hostelgenoten tegen die richting Edingburgh vertrok.

Om 14:35 UK tijd zat ik in de lucht en om 5 uur NL tijd landen ik weer op Schiphol.

En zo kwam er een einde aan 1 van de leukste trips die ooit gemaakt heb en ik ga zeker nog een keer terug naar Ierland en Belfast!