Sleeping with the enemy - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu Sleeping with the enemy - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

Sleeping with the enemy

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

14 Juli 2010 | Ierland, Dublin

Gisterenavond is t een beetje laat geworden,komt door m'n Spaanse kamergenoten. In dit hostel hebben ze free pasta avonden en daar heb ik gisterenavond van geprofiteerd. En tijdens t eten hadden we een 'kamerconcert' door 3 amerikanen. Maar als je met mensen aan de praat ben wordt t al gauw laat. Ik lag 2 uur op bed.

Vandaag heb ik een hop on hop off tour gedaan door Dublin,waar ik net vandaan kom. Dublin is naast Temple Bar ook intresant,veel kastelen,museums enz

Morgen staan de Cliffs of Moher op t programma,en dan op Vrijdag ga ik richting Belfast voor de FC United vriendschappelijke wedstrijd

Greetings from Dublin

• 15 Juli 2010 - 12:59

Hetty:

Het is onrustig in Belfast, maar dat weet je vast al wel. Doe in ieder geval geen oranje shirt aan, want dat heeft in Belfast een heel andere betekenis als hier.

bye hetty

• 16 Juli 2010 - 05:15

Danielle:

Ha big brother!laat je nog ff wat horen?zag ook al op t nieuws dat het er aardig aan toe gaat daar!houd je in he ;) xx