What goes on tour,stays on tour Part I - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu What goes on tour,stays on tour Part I - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

What goes on tour,stays on tour Part I

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

19 Juli 2010 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Zaterdag was t eindelijk de dag van de wedstrijd en nadat ik om 9 uur was opgestaan,heb ik onbeten en gewacht op m'n engelse kamergenoot (ook FC United fan) om samen naar t ontmoetingspunt toe te lopen voor de George Best tour door Barbara Mcnarry

Bij t ontmoetingspunt aangekomen stonden er ongeveer 50 mensen,later bleken er 69 deze tour geboekd te hebben.

De tour ging eerst langs een paar George Best murals zowel aan katholieke als protestante kant van Belfast,daarna bezochten we de basisschool,t huis en uiteindelijk t graf van George Best.

Voor sommigen was dit emotioneel en zelfs Barbara na 3 jaar na George's dood wou niet t graf bezoeken.

Nadat we waren afgezet bij Donegal Celtic voor de wedstrijd,heb ik m'n Duitse branch genoten weer ff opgezocht en gepraat wat ze zoal gedaan hadden.

Na 8 pond te hebben betaald,was t tijd voor de wedstrijd. FC United kwam met 0-1 voor door nieuwe aankoop Micheal Norton en dit was ook de ruststand. Maar na rust kon je zien dat Cliftonville's conditie veel beter was en de 1-1 en 2-1 bij Cairan Caldwell waren terecht.

• 20 Juli 2010 - 08:22

Jannie:

zo robbin leuk om je verslagen te lezen je hebt het goed naar je zin gehad zo te lezen. maar wij zijn weer blij dat je veilig aangekomen bent gr pa en ma

• 18 Augustus 2010 - 18:58

Oma:

dat isleukdat wij dat kunnen mee belevenliefs oma