Dag 4: Belfast - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu Dag 4: Belfast - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Robbin De Jong - WaarBenJij.nu

Dag 4: Belfast

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

17 Juli 2010 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Gisteren ben ik aangekomen na een 3 uur durende busreis van Dublin naar Belfast. Nadat ik was ingecheckd bij Lagan Backpackers ben ik de stad ingegaan.

Belfast is naast natuurlijk de Troubles een stad vol historie dus ik heb die dag een hop on hop off tour gedaan. We zijn langs de docks waar de Titanic werd gebouwd geweest,Noord Ierse parlementsgebouw,Windsor Park enz.

Als ik Dublin en Belfast moet vergelijken dan vindt ik Belfast nu al leuker. Het is hier niet zo druk,veel relaxer en een geweldige stad met oud en nieuwe gedeeltes.

Vandaag staan de Cliftonville friendly en de George Best tour op t programma,hou dat afloopt hoor je morgen...

• 17 Juli 2010 - 11:08

Danielle:

Ha big brother!klinkt goed!geen rellen gezien zelf of is het al rustig?veel plezier vandaag!kus